5 obiceiuri matinale care te îngrașă. Nu mai face asta dimineața!

5 obiceiuri matinale care te îngrașă. Nu mai face asta dimineața!

 

Nu ai mancat fastfood si dulciuri de ceva vreme, faci exercitii fizice in mod regulat si te straduiesti sa nu iei in greutate. Dar pare ca acele kilograme in plus pur si simplu nu vor sa dispara. In acest caz, marea masa a oamenilor nu realizeaza ca rutina de dimineata reprezinta un dusman in calea atingerii unei greutati ideale si in calea atingerii corpului perfect. Site-ul „Bright Side“ a intocmit o lista cu cinci obiceiuri zilnice matinale care te predispun la luarea in greutate.
Dormi prea mult
Cu prea putine ore de somn, corpul tau va produce mai mult hormon de stres cortizol, fapt care iti creste apetitul. Pe de alta parte, dormitul in exces nu este o solutie. Potrivit unui studiu recent, a dormi mai mult de 10 ore pe noapte poate duce la cresterea indicelui de masa corporala. Nu e de mirare ca doctorii recomanda un somn intre sapte si noua ore pe noapte.
Te pregatesti pe intuneric
Deschide jaluzelele sau ridica perdelele imediat dupa ce te trezesti. Un studiu arata ca undele albastre ale luminii soarelui de dimineaza stimuleaza metabolismul si te ajuta sa te trezesti mai repede. Expunerea timp de 20 – 30 de minute la aceasta lumina poate afecta indecele de masa corporala.

Nu iti faci patul
Poate suna ciudat, dar este adevarat. Un studiu realizat de US National Sleep Foundation a descoperit ca oameni care isi fac patul de dimineata au parte seara de un somn mai bun. Un somn corect este, pana la urma, calea catre o viata sanatoasa.

Uiti sa iti verifici greutatea
Cecetatorii de la Universitatea Cornell au demonstrat ca verificarea zilnica a greutatii corporale este o tehnica benefica pentru a incuraja pierderea in greutate. Cel mai bun moment pentru a urca pe cantar este la prima ora a diminetii, dupa ce te-ai trezit, inainte sa mananci sau sa bei ceva. Din moment ce pe timpul noptii pierzi cateva grame gratie arderilor, de dimineata o sa ai parte de cifre exacte.

Mananci prea putin de dimineata
Oamenii de stiinta de la Universitatea Tel Aviv sunt de parere ca ar trebui sa mananci consistent de dimineata. Un mic dejun corect echilibrat, care contine 600 de calorii din proteine, carbohidrati, si un desert te va ajuta cu mentinerea unei greutati corecte.

sursa: adevarul.ro și sanatate.bzi.ro

Abonează-te la noutăți

Articole asemănătoare