Exercițiul care îți va proteja sănătatea la bătrânețe

Exercițiul care îți va proteja sănătatea la bătrânețe

Cu cât ești mai activ în perioada tinereții, cu atât vei fi mai activ și lipsit de probleme la bătrânețe. Astfel, un banal și simplu exercițiu fizic efectuat zilnic te poate scăpa de durerile articulare de peste ani.
Sedentarismul este unul dintre cei mai periculoși factori nocivi, motiv pentru care de la an la an se înregistrează noi cazuri de boli precum cele cardiovasculare, diabet sau obezitate.
Inima este motorul organismului uman responsabil cu circulația sangvină, astfel că sângele se duce spre partea inferioară a organismului către membrele inferioare cu flux, dar din cauza lipsei de mișcare o parte mică din acest flux sanguin rămâne în partea inferioară a organismului ajutând astfel la apariția edemelor, trombozelor, durerilor de picioare.

O musculatură a picioarelor antrenată constant, chiar și banalul mers pe jos poate contribui la o mai bună circulație sangvină și o stare de sănătate prelungită.

Genuflexiunile îți pot prelungi viața
Aparent un exercițiu căruia nu i se acordă suficentă atenție este responsabil cu menținerea mobilității articulațiilor genunchiului și a șoldului.

Cu cât îl practici mai mult cu atât mai bine îți va fi la bătrânețe.

Poți să începi cu forma sa clasică, cel puțin 2 serii a câte 20 de repetări și de la o săptămână la alta să crești atât numărul de repetări cât și cel al seriilor. Asigură-te că ai coborât bazinul maximum 15 cm și că ții în permanență spatele drept.

Sursa – clicksanatate.ro

Articole asemănătoare