Sunt miraculoase. Luptă cu bolile de inimă, atacul cerebral și colesterolul

0 110

Se potrivesc oricărei diete. Deși conțin cantități mari de zaharuri, un studiu publicat în ”Jurnalul de Nutriție” spune că indicele lor glicemic este scăzut și nu vor crește glicemia semnificativ, după consum.
Fie că le consumăm pentru a ne proteja ficatul și inima sau, pur și simplu, fiindcă ne place să avem un regim de viață sănătos, un lucru e clar. Puteți introduce curmalele în meniul dumneavoastră zilnic, atâta vreme cât consumul nu va fi exagerat.
Curmalele au o valoare nutrițională semnificativă, conțin atât proteine, cât și carbohidrați, deci sunt un aliment complet. Sunt bogate în antioxidanți.
Mai mult, conțin vitamine esențiale: B, A, K și C și sunt o sursă bună de magneziu, potasiu, zinc, fier și alte minerale esențiale.
Curmalele susțin sistemul digestiv, reglează colesterolul LDL, împiedică formarea cheagurilor de sânge, ateroscleroza, ucigașul tăcut care produce cheaguri în artere și reprezintă principala cauză a accidentului vascular cerebral.

Mai mult pe doctorulzilei.ro

loading...

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.