Zece ani pentru Aquatique, cea mai titrată apă oligominerală naturală plată din Europa

Aquatique 10 ani 1

Aquatique 2017 174x300 2Compania Romaqua Group sărbătorește 10 ani de la lansarea pe piață a apei oligominerale naturale plate Aquatique, una dintre cele mai titrate ape de pe continent.

Aquatique îşi are izvorul în inima munţilor Carpaţi, la o altitudine de 1.100 m în zona protejată Parcul Natural Bucegi, rezervaţia naturală Abruptul Prahovean, unde miercuri au urcat un grup de ziariști români și străini, documentându-se direct asupra a ceea ce este un miracol. Izvorul e la jumătatea urcușului către Crucea Eroilor, cea care amintește gloria ostașilor români din războiul de Reîntregire și dragostea Reginei Maria pentru aceste locuri, pe care ea le-a parcurs cu pasul  . Îmbutelierea apei oligominerale naturale plate Aquatique a început la data de 30 iunie 2007.
La numai un an de la lansarea pe piață, în anul 2008, Aquatique a primit distincţia “Grand Gold Medal” de la Institutul Internaţional de Selecţie a Calităţii, Monde Selection, Bruxelles, fiindu-i recunoscute astfel calitățile de excepție.

Potrivit topului celor mai bune produse pentru copii, realizat în anul 2016 de către Forbes România, apa oligominerală naturală Aquatique a fost desemnată câștigătoare la categoria “Apă minerală plată pentru sugari și copii mici”.

“Suntem mândri de rezultatele pe care le înregistrează an de an brandul Aquatique, de faptul că este apa preferată a părinților pentru copiii lor, că am reușit să-l creștem de la zero și să-l aducem aproape de inimile și de preferințele consumatorilor”, a declarat Mihaela Drăghici, Director P.R. Romaqua Group.

Pe piața apelor minerale naturale, Aquatique are o cotă de piață în volum de peste 5% (ianuarie-mai 2017), conform datelor companiei Romaqua Group. Exportul de apă minerală naturală oligominerală Aquatique se realizează China, iar anul acesta se preconizează intrarea pe piața Statelor Unite și a Marii Britanii.

“Dacă în 2007 am îmbuteliat 7 milioane de litri de apă oligominerală naturală Aquatique, în 2016 am ajuns să îmbuteliem aproape 45 de milioane de litri. Pentru un brand atât de tânăr precum Aquatique rezultatele sunt mai mult decât mulțumitoare. În fiecare din ultimii trei ani, vânzările au crescut cu 50%, așa încât suntem foarte optimisti în privința evoluției brandului, iar anul acesta ne dorim să vindem peste 65 de milioane de litri”, a declarat Radu Lăzăroiu, Managing Director Romaqua Group.
Creșterile spectaculoase se datorează în special calităților intrinseci ale apei și anume conţinutului extrem de redus în sodiu, 1 mg/l, precum și conținutului scăzut în minerale, reziduul sec fiind de 104 mg/l, calități ce o recomandă pentru prepararea hranei bebeluşilor, dar și în dietele fără sare ale adulților.
Aquatique este apa minerală naturală oligominerală atestată atât de către Societatea Română de Pediatrie cât şi de Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului „Alfred Rusescu”. Potrivit studiului clinic realizat de Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului “Alfred Rusescu”, apa oligominerală naturală Aquatique întruneşte toate condiţiile pentru a fi recomandată în alimentaţia sugarilor. Rezultatele acestui studiu au fost confirmate şi de către Societatea Română de Pediatrie: „Aquatique corespunde din toate punctele de vedere şi are toate calităţile pentru a putea fi folosită pentru prepararea hranei destinate bebeluşilor cât şi pentru consumul ca atare”.

Aquatique este, de 10 ani, un succes 100 la sută românesc, un brand construit de la zero, care a câștigat o poziție clară în preferințele consumatorilor.

”Aquatique este doar unul dintr-un lung șir de motive pentru care merită să credem în ceea ce facem, să ne mândrim și să alegem în continuare “Produs în România“!”, a declarat ziariștilor prezenți, inginerul Lăzăroiu.
Romaqua Group, companie cu capital autohton privat, cu 19 ani de activitate, are în portofoliu branduri de succes: Borsec (ape minerale naturale), Stânceni (apă minerală naturală), Aquatique (apă minerală naturală oligominerală), Giusto (băuturi răcoritoare), Giusto Natura (băuturi răcoritoare plate), Albacher, Dorfer şi Mühlbacher (bere). Borsec este liderul pieţei de ape minerale naturale, iar Giusto Natura liderul pieţei de băuturi răcoritoare plate (still drinks). Romaqua Group are peste 2.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 155 milioane de euro.

AMPress

Parteneri