Meghan Markle a lansat primul produs al noului său brand, American Riviera Orchard
Meghan Markle a lansat primul produs din noua sa afacere American Riviera Orchard, în timp ce a trimis la 50 de influenceri un borcan de gem de căpșuni. Creatoarea de modă Tracy Robbins și vedeta argentiniană Delfina Balquier se numără printre cei care au postat o imagine cu produsul pe Instagram Stories.
Robbins a postat o fotografie cu produsul, care avea logo-ul American Riviera Orchard și „Montecito” dedesubt – fiind zona celebrităților din California, unde Harry și Meghan locuiesc într-un conac de 12 milioane de lire sterline.
Eticheta avea, de asemenea, cuvintele „17 din 50″: „@AmericanRivieraOrchard micul dejun, prânzul și cina tocmai au devenit un pic mai dulci. Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place mult această dulceață, așa că nu sunt sigură că o voi împărți cu cineva.
Potrivit elle.ro, ducesa și-a lansat noua afacere pe 14 martie cu un teaser pe Instagram. Un videoclip în stil vintage în care Meghan gătește și aranjează hortensii și trandafiri albi a fost postat pe noul cont de Instagram al American Riviera Orchard.
Informații limitate au fost publicate despre American Riviera Orchard, dar o cerere de înregistrare a mărcii comerciale depusă la 2 februarie anul acesta arată că societatea dorește să ofere cărți de rețete descărcabile și tipărite, fețe de masă, textile și gemuri și marmeladă, potrivit site-ului web al Oficiului pentru brevete și mărci comerciale din Statele Unite.
Meghan speră să vândă cu American Riviera Orchard produse de la semințe pentru păsări la tratamente pentru animale de companie și de la foarfeci de grădinărit la inele pentru șervețele. Ea a enumerat o serie de articole în documentele trimise la Oficiul pentru Brevete și Mărci din SUA, incluzând și săpunuri de baie, perdele și pături de yoga.