Giorgiana Radu: Sunteți companie serioasă, Digi RCS & RDS?

Punctualitatea, rudă foarte apropiată cu seriozitatea, nu se numără – se spune – printre calitățile românilor. Eu nu aș generaliza, întrucât sunt destui oameni serioși și corecți în ţara asta, când vine vorba de respectarea unei promisiuni, iar când e vorba de companii, de un contract. E-adevărat, mai avem mult până la a-i ajunge pe nemți, dar nici la coada clasamentului nu cred că ne aflăm. Suntem și așa codaşi la destule. Dar, neserioşi sunt destui. Şi companii neserioase. Printre ele, Digi RCS & RDS. De fapt nu compania, ci angajații, dar compania nu e o abstracțiune, fiind compusă din indivizi cu nume și prenume.
După ce firma care furniza în zona noastră (Sângeru, Prahova) servicii de televiziune și internet a fost „înghițită” de Digi, cea din urmă s-a angajat că va schimba cablurile, întrucât acestea sunt depășite. Foarte bine!

Săptămâna trecută, joi, am fost sunați pentru programarea stabilită de ei, sâmbătă, în intervalul orar 9.00 – 12.00. Am fost de acord. Vineri, primim un mesaj în care ni se amintea ceea ce convenisem cu o zi în urmă, solicitând ca o persoană majoră să se afle acasă. Ne-am organizat programul, astfel încât să se rezolve ce era de rezolvat, să se instaleze ce era de instalat. Se face nouă, trece de zece, ora 12,00 – tăcere. Ieșim în balcon, gândindu-ne că întind cabluri, elimină pe cele vechi, trudesc de zor. De unde? Liniște! Se face 14.00. E sâmbătă! Avem destule de făcut, dar noi stăm și îi așteptăm pe cei de la Digi RCS & RDS. Poate au întâmpinat greutăți și întârzie. Se mai întâmplă.

Sun, așadar, să văd ce se întâmplă. După 12 minute, timp în care am stat în telefon, întrucât „toți operatorii erau ocupați”, cum mi se tot repeta în ureche, încerc să obțin lămuriri. Doamna îmi cere să mai aștept încă puțin în telefon, să verifice ce se întâmplă. N-a reușit decât să paseze sesizarea mea, colegilor de la instalări. Insist să aflu dacă acei oameni se află totuși în Sângeru, mai vin, nu mai vin. „Nu știu. Am dat numărul dumneavoastră colegilor. Vă vor suna ei cât de repede”, mă „lămurește” doamna operator. Nu știu ce operează acolo, că pe mine nu m-a ajutat cu nimic, dimpotrivă m-a și costat convorbirea inutilă.
S-a făcut seară și cei de la Digi n-au ajuns. Azi este marți. Dacă acesta este modul lor de raportare la clienți, atunci calitatea produselor și serviciilor trebuie să fie pe măsură. Probabil li s-a urcat renumele la cap și, oricum, la noi merge și așa. Ce atâta punctualitate, seriozitate, respect pentru clienți, plătitori de abonamente, indiferent cât de bine sau prost funcționează ceea ce livrați! Nu-i așa, domnilor de la Digi RCS & RDS?