AM Press Logo
Muzeul Pietrei

Agentia OneMedia X Group despre promovarea unei afaceri locale prin SEO si Social Media

Ai o afacere locala in Bacau, Botosani, Galati, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui sau Vrancea? In acest articol vei afla cum poti sa ajungi in fata potentialilor clienti atunci cand acestia au nevoie de produsele sau serviciile afacerii promovate.

Din punct de vedere SEO, optimizarea unui site al unei afaceri locale este putin diferita in comparatie cu optimizarea unui site cu audienta nationala sau internationala.

Cel mai important aspect consta in alegerea corecta a cuvintelor cheie targetate.

Acest proces este cunoscut sub denumirea de Keyword Research (analiza cuvintelor cheie).

In cadrul acestui proces se analizeaza competitorii locali, dar si cei nationali care sunt in prima pagina pentru produsele sau serviciile comercializate.

De asemenea, in acest proces se prioritizeaza si cuvintele cheie in functie de competitivitatea acestora.

Dupa realizarea listei de cuvinte, se stabileste structura site-ului, a URL-urilor si se genereaza o lista de articole informative sau educative care pot fi publicatea intr-o sectiune dedicata de blog.

Daca toate aceste aspecte au fost analizate si implementate, se verifica site-ul prin realizarea unui audit SEO pentru a descoperi vulnerabilitatile tehnice.

Odata fiind descoperite problemele site-ului este important ca acestea sa fie rezolvate pentru a ne asigura ca din punct de vedere SEO On-Page, site-ul optimizat beneficiaza de toate avantajele posibile.

De asemenea, s-ar putea ca afacerea ta sa fie nevoita sa lucreze si cu o Agentie de Social Media pentru targetarea potentialilor clienti prin intermediul campaniilor platite de tip PPC.

Aceste servicii de Social Media pot contribui semnificativ la cresterea vizibilitatii in fata potentialilor clienti a articolelor de pe site-ul afacerii sau a articolelor publicate in presa si blogosfera locala.

Insa, asta nu este tot ce poti face din punct de vedere a promovarii la nivel local pentru a ajunge la potentialii clienti.

Urmatorul aspect pe care va trebui sa iti concentrezi eforturile consta in implementarea unei strategii eficiente de SEO Off-Page.

Proces care presupune realizarea unei strategii de Content Marketing pe baza cautarilor informationale si educative realizate in Google de potentialii clienti.

Dupa care va fi nevoie de o analiza a profilurilor de link-uri pe care competitorii le au, astfel existand posibilitatea de a descoperi site-uri locale pe care acestia s-au promovat sau inca se promoveaza.

Acestea sunt importante pentru a intelege strategia de SEO a competitorilor, dar si pentru realizarea strategiei de Link Building a site-ului optimizat.

In aceasta strategie, fiind vorba despre un site cu audienta locala, focusul se va pune pe realizarea de aparitii in presa sau blogosfera locala.

In primul rand pentru ca respectivele site-uri si bloguri au deja cititori care sunt din zonele targetate si pot fi potentiali clienti.

De asemenea, acele site-uri si bloguri sunt mult mai relevante din punct de vedere SEO in comparatie cu un site cu audienta generala la nivel national.

Publicatiile si blogurile locale pot genera trafic de tip refferal din orasele targetatea, ceea ce conduce la cresterea vizibilitatii si a credibilitatii la nivel local al site-ului optimizat.

Dupa finalizarea strategiei de Link Building local, evident se va trece la implementarea campaniei de Link Building prin intermediul site-urilor cu audienta la nivel national. De ce?

Pentru ca, in general, site-urile si blogurile nationale, au autoritate mai mare in Google decat site-urile sau blogurile locale.

Insa, este important ca acestea sa fie utilizate dupa ce se ating obiectivele la nivel local pentru ca acestea sa poata contribui cu adevarat la imbunatatirea rezultatelor organice obtinute in Google.

Acestea fiind spuse, hai sa-ti prezint si cateva aspecte pe care sa le iei in considerare inainte de optimizarea site-ului:

  1. Construieste site-ul si continutul pentru nevoile potentialilor clienti.
  2. Gandeste, dezvolta si implementeaza strategia de SEO pentru a atrage clienti noi si pentru fidelizarea acestora.
  3. Integreaza strategiile de Inbound Marketing in activitatile de promovare online.

Daca consideri ca ai nevoie de o agentie care sa te ajute sa castigi vizibilitate in Google si noi clienti, poti intra pe site-ul: omagency.ro si sa apelezi la serviciile de promovare online si optimizare SEO oferite de Agentia OneMedia X Group.

De ce sa lucrezi cu Agentia OneMedia X Group?

OneMedia Agency Group este o agentie de promovare online construita pentru prezent.

Agentia este infiintata de Ciprian Stoian, Specialist Marketing Online si SEO cu peste 8 ani de experienta in realizarea si implementarea de strategii care genereaza rezultate.

Inainte de a-si infiinta propria agentie, Ciprian a fost freelancer timp de ~5 ani si timp de 3 ani a fost SEO Manager-ul unei agentii germane de marketing online.

Ciprian este si blogger, acesta generand in 2019 peste 38.000 de vizitatori din Google pentru blogul personal cu ajutorul a doar 5 articole si fara investitii financiare in strategii de SEO Off-Page.

De asemenea, Ciprian este pasionat si de platformele de Social Media care ofera vizibilitate organica, asa cum stau lucrurile pe: LinkedIn, TikTok & Instagram.

Lucruri care il ajuta constant in promovarea clientilor sai si realizarea de strategii de marketing online care genereaza rezultate vizibile.

Daca mai ai nevoie de un alt motiv pentru care sa apelezi la serviciile omagency.ro:

  • site-ul agentiei are aproximativ 70 de zile vechime, timp in care autoritatea acestuia a crescut semnificativ. Autoritatea site-ului ajugand la urmatoare cifre: DA – 12, PA – 16, MozTrust – 2 / 10, TF – 19 si CF – 27, fara nicio investitie in achizitionarea de advertoriale pentru link building.

Ce mai astepti? Intra pe omagency.ro si completeaza formularul de contact.

Powered by VA Labs
© 1991- 2024 Agenția de Presă A.M. Press. Toate drepturile rezervate!