Descoperă acum 4 modalități prin care să fii motivată să faci sport chiar dacă ai copii

În prezent, o mare parte dintre femei, din cauza lipsei de timp sau de energie, neglijează un aspect foarte important legat de sănătatea lor fizică, dar și psihică, mai precis sportul. Indiferent dacă mergi la sala de fitness, faci exerciții fizice acasă sau alergi în parc, mișcarea nu trebuie să lipsească din stilul tău de viață.

Dacă ai copii, situația poate fi mai dificilă, dar nu imposibilă, în ceea ce privește timpul alocat sportului. În cazul în care nu ai timp să mergi la sala de fitness sau dacă nu are cine să aibă grijă de copii în acest timp, poți să faci exerciții fizice acasă, când aceștia dorm sau se joacă. Dacă ai nevoie să găsești motivația necesară pentru a face sport, citește în continuare la ce aspecte trebuie să fii atentă.

 

Distribuie prietenilor

Iată 4 aspecte de care trebuie să ții cont dacă vrei să fii motivată să faci exerciții fizice:

  • Stabilește câteva obiective

Trebuie să îți setezi câteva obiective pe care trebuie să le realizezi, precum: să mergi de 3 ori la sala de fitness pe săptămână, să te plimbi zilnic, să alergi dimineața sau să începi să practici un sport. Gândește-te la faptul că, dacă iei în serios ceea ce ți-ai propus, vei arăta așa cum îți dorești peste câteva luni, datorită muncii depuse și timpului dedicat sportului.

 

  • Concepe un program pentru fiecare zi

E esențial să ai un program bine stabilit, deoarece ca mamă, ai mai multe sarcini și responsabilități decât o femeie singură, mai ales dacă și lucrezi. De aceea, trebuie să știi exact când ai timp liber să faci exerciții fizice, dar și cât vor dura acestea. Trebuie să îți creezi o rutină care să îți facă plăcere, nu care să fie un motiv de stres. 

 

  • Poartă o articole vestimentare și de încălțăminte care să îți placă

Articolele de îmbrăcăminte pe care le porți sunt un factor motivant în procesul de pregătire pentru a începe să faci mișcare. Optează pentru o bustieră potrivită dimensiunii bustului tău, care să nu te strângă, dar nici să nu îți fie prea largă. Alege un tricou sau o bluză și o pereche de colanți sau de pantaloni de trening, pentru a crea o ținută sport cât mai lejeră. Deoarece este important să asortezi ce porți în picioare cu ținuta, alege încălțămintea sport de damă de pe site-ul Kalapod.net, unde poți vedea o gamă variată de produse, de diferite culori. O caracteristică esențială de care trebuie să ții cont este cât de confortabilă este aceasta în momentul în care faci mișcare, pentru a nu-ți provoca răni la nivelul picioarelor. 

 

  • Ascultă muzica ta preferată în timp ce faci sport

Pentru a-ți crea o stare de bine, dar și pentru a-ți oferi mai multă energie, ascultă melodiile tale preferate la căști când începi să faci sport. Muzica reprezintă o modalitate prin care te poți relaxa, prin care te deconectezi de la viața de zi cu zi și te concentrezi pe exercițiile fizice pe care le faci. Alege un stil muzical care să îți dea energie, care să te motiveze să faci cât mai multă mișcare, deși poate ai obosit și nu mai ai starea necesară să continui.

 

Așadar, chiar dacă ai un program aglomerat și ești obosită, alocă cât mai mult timp posibil pentru sport, pentru a evita sedentarismul. În mod obligatoriu, trebuie să dedici timp sănătății tale fizice, dar și psihice, deoarece chiar dacă ai copii, nu trebuie să uiți de propria persoană.

 

Sursă foto: pexels.com