AM Press Logo
Muzeul Pietrei

Este interzicerea telefonului, în cazul copiilor, o soluție reală sau doar o falsă speranță? Ce spun cercetătorii

Cercetătorii de la Universitatea din Birmingham au analizat peste 1.200 de elevi din 30 de școli din Anglia și au descoperit că interzicerea telefoanelor mobile nu îmbunătățește notele și nici comportamentul elevilor.

Potrivit tvrinfo.ro, studiul, analizat de BBC, nu spune că telefoanele nu sunt o problemă, ci că simpla interdicție nu este o soluție magică. Problema reală nu este prezența telefonului în școală.

Este mai mult vorba despre cât timp petrec elevii pe ecrane în general. Cercetătorii au descoperit că mai multe ore petrecute pe telefon și rețele sociale înseamnă note mai slabe, mai puțînă activitate fizică și un somn mai prost.

Deci, în loc să ne concentrăm doar pe interdicții, ar trebui să ne întrebăm: cum îi învățăm pe elevi să își gestioneze mai bine timpul petrecut pe telefon. Aceasta este una dintre propunerile specialiștilor.

În unele școli, interzicerea telefoanelor a dus la o reducere a bullyingului și la mai multă socializare între elevi.

La altele, directorii cred că această măsură nu face decât să ascundă problema. Spre exemplu, la Holy Trinity Catholic School din Birmingham, elevii își pot folosi telefoanele în pauze, iar profesorii spun că învățarea unui echilibru între tehnologie și responsabilitate este mai utilă decât o interdicție strictă.

Mulți părinți sunt de acord cu interdicția, dar alții spun că elevii trebuie să aibă posibilitatea de a lua legătura cu familia.

Continuarea aici

Powered by
ns.fm
© 1991- 2024 Agenția de Presă A.M. Press. Toate drepturile rezervate!