Industria restaurantelor s-a schimbat mult în ultimul deceniu și într-un ritm rapid, în mare parte datorită noii tehnologii și a preferințelor clienților. Aceștia doresc să aibă diverse opțiuni – de livrare, de luat masa în restaurant, dar și respectare a anumitor restricții alimentare. Cu toate aceste schimbări, este necesar ca patronii de restaurante să ofere clienților experiențe digitale de top.
Iată câteva tehnologii pe care orice restaurant modern ar trebui să le folosească:
- Monitor touchscreen
Majoritatea terminalelor cu ecran tactil sunt conectate la POS, care este proiectat cu o interfață intuitivă, ușor de înțeles, astfel încât personalul să poate învăța ușor produsele și să se poate lua comenzile clienților cît mai rapid. Terminalele POS cu ecran “touch” simplifică procesul de preluare a comenzilor, astfel încât să poți plasa mai multe comenzi într-un timp scurt și să generezi, astfel, mai multe venituri;
- Soft de gestionare a producției alimentare
Tot mai popular în industrie, datorită eficienței și transparenței oferite, un program de acest tip te poate ajuta să menții o mai bună evidență atât a materiei prime, cât și a produselor finite. Dacă dorești să ai parte de avantajele acestei tehnologii, apelează la softul pentru producție alimentară de la Ciel.ro, care are rolul de a crea un management eficient și o mai bună gestionare a stocurilor, precum și un proces de trasabilitate, pentru urmărirea întregului lanț de producție. În plus, acest software reduce costurile și te scapă de erorile care pot apărea în tot acest proces;
- Plată contactless
Potrivit unui studiu recent, realizat în contextul pandemiei de Covid-19, 34% dintre clienții care au luat parte la sondaj au spus că disponibilitatea plăților fără contact este acum extrem de importantă pentru experiențele lor culinare. Soluțiile de plată fără contact previn contactul fizic inutil sau nedorit între oaspeți și personal, într-un moment în care siguranța și distanța socială sunt esențiale;
- Chioșcuri pentru comenzi self-service
Acestea sunt o tendință în creștere și devin o fațetă majoră a serviciilor rapide din industria alimentară. Într-un sondaj din 2019, 53% dintre oaspeți au spus că acest mod de a comanda este foarte important pentru experiența lor în restaurant. Aceste dispozitive câștigă tot mai mult teren în industrie, deoarece permit restaurantelor să se adapteze la nevoile clienților prin interfețe digitalizate și ușor de utilizat;
Restaurantele de succes au nevoie de tehnologie care să poată ține pasul cu cererea și preferințele clienților. Așadar, dacă dorești să îmbunătățești experiența culinară a clienților tăi, este absolut esențial să ții cont de avantajele digitalizării. Investițiile nu trebuie să fie uriașe, dar cu siguranță pot spori eficiența afacerii tale. În plus, majoritatea funcțiilor tehnologice vor returna în cele din urmă investiția inițială, dacă sunt planificate și implementate corect.
Sursă foto: Pexels.com.