AM Press Logo
Muzeul Pietrei

Ești preocupat de imaginea afacerii tale? Iată cum îi poți impresiona pe clienții tăi de sărbători

În fiecare iarnă, companiile și organizațiile încearcă din răsputeri să atragă atenția clienților și să implementeze strategii de PR, pentru a profita de sezonul sărbătorilor, încărcat de emoție. Cu toate acestea, este evident că trebuie să ai mereu o abordare fie inovativă, fie tradițională, dar bine pusă la punct. 

 

Fiecăruia dintre clienții tăi le place să se simtă special și, de aceea, ai ocazia să aplici tactici care să te poziționeze favorabil în raport cu aceștia. Află ce poți face pentru a le intra în grații anul acesta, de sărbători.

Descoperă cele mai bune metode de a câștiga fidelitatea clienților tăi de sărbători

  • Petrecere de Crăciun

Majoritatea companiilor organizează petreceri de Crăciun pentru angajați, însă dacă bugetul îți permite și îți dorești o relație specială cu clienții tăi, atunci te poți gândi la un party pentru ei. Un astfel de eveniment reprezintă o ocazie perfectă de a consolida conexiunea cu aceștia, reputația companiei tale va avea enorm de câștigat. 

 

Pe lângă faptul că le oferi o experiență specială, vei putea face dovada faptului că firma ta este una de succes, iar clienții se află mereu pe primul loc. În plus, o petrecere este un cadru excelent pentru networking și dezvoltarea unor noi relații de business.

  • Cadouri corporate

Pentru un gest special care să solicite un buget mai restrâns, poți apela mereu la un cadou elegant, plin de rafinament, care să impresioneze orice partener de business. La Boutique Cadeaux ai coșuri cadou cu un aspect care atrage toate privirile și aduce bucurie oricui primește un asemenea dar. Alegerea opțiunilor potrivite o poți face în funcție de profilul clientului, de interesele și pasiunile sale. 

 

Cu un coș cadou potrivit, ce conține cele mai delicioase bunătăți și obiecte elegante, vei însenina ziua oricui. Încearcă să eviți cadourile de genul tricourilor personalizate cu glume, pentru că acestea pot fi ofensatoare. Păstrează o abordare formală, dar călduroasă în același timp și nu vei da greș.

  • Organizarea unui eveniment caritabil

Dacă dorești să ai o abordare cu totul și cu totul inedită, care face apel la emoție, atunci află că acest lucru este posibil. Soluția este organizarea unui eveniment în scopuri caritabile. Fie că este vorba despre o strângere de fonduri, fie că decizi să organizezi un eveniment special, precum un concert pentru un segment de public defavorizat, o asemenea inițiativă va avea ecou în rândul clienților tăi. 

 

Oferă-le ocazia să se implice, iar atunci impactul va fi unul și mai amplu. Reține faptul că un astfel de eveniment are nevoie de pregătiri și nu uita să alegi o dată care să permită cât mai multor persoane să participe. De obicei, în vacanța de iarnă, mulți dintre clienții tăi vor fi plecați cu familiile în concediu.

 

Prin urmare, nu lăsa sărbătorile să treacă fără să profiți de ocazia de a-ți îmbunătăți imaginea în fața clienților tăi. În anul următor, vei putea observa efectele pozitive pe care le-au avut inițiativele tale!

 

Sursa foto: Shutterstock.com

Powered by VA Labs
© 1991- 2024 Agenția de Presă A.M. Press. Toate drepturile rezervate!