Hrana sângelui tău. Ce mâncăm pentru un sânge curat, lipsit de toxine

Hrana sângelui este o chestiune foarte importantă. În mod natural, fluxul optim al sângelui se menține prin toate formele de mișcare, prin ce mâncăm și ce bem, prin dușuri, periajul corpului, masaj.

Dar principalul impact asupra modului în care sângele ”funcționează” este dat, firește, de alimentația corectă și completă, care oferă elementele nutritive vitale pentru sistemul circulator, în ansamblul lui.

O dietă bogată în antioxidanți, acizi grași Omega3, fibre, vitamine și minerale contribuie la un flux sanguin optim și la îndepărtarea toxinelor din sânge. O dietă scăzută în aceste substanțe nutritive esențiale poate duce la procese inflamatorii și la blocaje funcționale ale organelor. Vestea bună este că printr-o alimentație sănătoasă, ceva mai alcalină, și mișcare zilnică se poate ajunge destul de repede la îmbunătățirea fluxului sanguin.

Distribuie prietenilor

Iată principalele alimente benefice unui flux sanguin optim

• Sucul de tulpini de țelină – bogat în vitamina K
• Semințele crude
• Ovăzul
• Cerealele integrale
• Citricele
• Migdalele crude și semințele oleaginoase
• Legumele cu frunze verzi
• Cacaua
• Ridichea neagră
• Castraveții
• Sparanghelul
• Ardeiul roșu
• Sucul de sfeclă
• Somonul

Sursa – doctorulzilei.ro