Lupul dacic, sigla aleasă de România, pentru preşedinţia Consiliului UE

 

România şi-a ales sigla pentru preşedinţia Consililului European pe care o va deţine pentru şase luni, în 2019. Astfel, în urma unui concurs organizat de MAE şi Ministerul Educaţiei Naţionale, din cele 19 propuneri a fost aleasă cea care reprezintă lupul dacic.

Concursul are o pagină de facebook unde au fost postate logo-urile finaliste. Pentru punctaj, au fost luate în calcul reacţiile pe care fiecare logo le-a strâns pe pagina de socializare: like, love şi wow, care au însemnat 50%, iar 50% a fost decizia juriului. Astfel, lupul dacic a strâns 2 900 de aprecieri.

Distribuie prietenilor

Juriul concursului „Romania’s EU Council Presidency Logo Competition“ a fost constituit din 19 membri.
Alina Bârgăoanu, decan al Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice, Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București;
Rareş Bogdan, realizator al emisiunii „Jocuri de putere“, Realitatea TV;
Andrei Borţun, preşedinte „The Institute“;
Dan Cărbunaru, director „Calea Europeană“; Bogdan Chirieac, analist politic;
Oana Cociaşu, preşedinte Consiliul Român pentru Publicitate;
Mihai Coman, fondator şi decan al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din București; Bogdan Deleanu, membru fondator „Europuls“;
Victor Dobre, director executiv International Advertising Association;
Mircia Dumitrescu, grafician, pictor şi sculptor, membru corespondent al Academiei Române, secția de Arte, Arhitectură și Audiovizual;
Bogdan Enoiu, manager general McCann Erickson București;
Laura Frunzeti, director executiv Consiliul Român pentru Publicitate; Dana Grecu, realizator al emisiunii „Adevăruri Ascunse“, Antena 3;
Sabina Iosub, realizator al emisiunii „Be EU“, Antena 3;
Bogdan Naumovici, managing partner „23 Communication Ideas“;
Anne Marie Obretin, director executiv Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România;
Gabriel Pătru, preşedinte Asociaţia Industriei de Marketing şi Publicitate Online din România;
Maria Predoiu, preşedinte International Advertising Association România și Iuliana Rada, director de program, Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Platforma RO 2019.

D.Dumitru, AMPress