Masinile second-hand sunt o solutie buna pentru afacerile mici
Prin noile posibilități de a achiziționa prin serviciile de leasing auto chiar și automobile second-hand, afacerile care se află la început de drum dar și cele mici au văzut noi oportunități de a se dezvolta și a se moderniza, cu un cost mai mic decât inainte.
Un serviciu de leasing auto le poate oferi clienților mult mai multe beneficii decât ar crede aceștia. De la posibilități variate de finanțare și până la găsirea ofertelor potrivite pentru fiecare client, toți cei care apelează la astfel de agenții au parte de cele mai bune rezultate. Cu cât o mașină ce activează pentru o companie este mai fiabilă, eficientă, performantă, cu atât și acea companie va deveni mai bună.
Utilizarea de mijloace de transport de slabă calitate, mașini care să aibă defecte chiar la ordinea zilei, duce la întârzieri în livrarea produselor, costuri mai mari în întreținere și chiar combustibil precum și posibila pierdere a partenerilor, colaboratorilor sau clienților. Aceste lucruri trebuie evitate pe cât de mult posibil. În schimb, dacă încă din start, sunt utilizate, chiar și second-hand, mașini de calitate bună, care să nu aibă piese de slabă calitate, învechite, eficiența întregului proces va fi mult mai mare.
De regulă, în cazul mașinilor ce se doresc a fi achiziționate pentru o firmă, acestea sunt vândute prin intermediul altor firme, care se ocupă de asta. Astfel, informațiile referitoare la acestea sunt mult mai detaliate și exacte. O agenție de leasing auto are cu siguranță relații cu multe astfel de firme așa că, pot găsi și mai ușor ceea ce au nevoie clienții lor. Într-o astfel de situație, există o garanție mai mare că ceea ce este achiziționat este bun.
Mulți romani, atât persoane fizice cât și firme, aleg masini second-hand dar si noi, din Germania, acestea fiind mai bune calitativ și au un raport calitate-preț mult mai bun. Nu este neapărat vorba de faptul că cei de acolo le intrețin mai bine ci mai degrabă că le schimba o dată la câțiva ani, cu mașini noi, pentru a păstră un nivel ridicat al performanței. Asta desigur, este valabil în cazul companiilor mari, care își permit astfel de investiții, chiar și prin servicii de leasing, fiind nevoie de un buget destul de mare, cu cât flota de mașini este mai extinsă.
Așadar, facând o comparație, și la noi în țară, marile companii își schimbă mașinile în mod constat, pentru a avea rezultate mai bune. Prin utilizarea unui automobil nou, sunt înlăturate mai multe riscuri, precum defectele ce pot apărea mai frecvent precum și înlocuirea pieselor uzate cu altele de slabă calitate, care astfel, să afecteze mașina, uneori chiar iremediabil. De asemenea, astfel de schimbări afecteaza drastic siguranța, atât a șoferului și a celorlalți participanti din trafic precum și a ceea ce este transportat, în cazul mașinilor din această categorie.
Luând în considerare bugetul unei afaceri de mici dimensiuni, în unele cazuri se începe doar cu o singură mașina și livrarea produselor pe o rază mai mică, la doar câțiva vânzători sau puncte de vânzare care aparțin de afacere. Pe de altă parte, unele afaceri, de tipul unei cofetării, unde vânzarea se face în aceeași clădire ca producția, nu este nevoie decât de una sau mai multe mașini care să aducă la locația acesteia materiile prime din care sunt realizate produsele. Într-o astfel de situație, nu este nevoie de o mașina foarte scumpă și nouă dar de una care să poată face față la drumuri repetate, zi de zi. Iar dacă în timp, această afacere se extinde și sunt create doar alte puncte de vânzare, pot fi folosite în acest scop mașini de același tip, precum dubițe, ce pot fi echipate cu rafturi penteu tăvi sau sisteme de climatizare.
Cu ajutorul unui serviciu de leasing auto bun, o persoană ce deține o afacere poate găsi o mașină care deja să fie echipată și modificată în scopul în care și acesta va dori să o utilizeze, așa cum am dat exemplul de mai sus. Iar costurile totale, de la achiziție și până la modificare, vor fi mai mici.
Cât despre aspectul exterior, și aceasta este important, mai ales în ceea ce privește imaginea pe care o oferă firmei pe care o reprezintă o mașină. Vorbind despre mașinile utilizate doar pentru transportul angajașilor, cele personale, nu prea se practică acest lucru însa în cazul celor utilizate pentru transportul de marfă, personalizarea lor cu imagini, logo-uri sau texte specifice unei companii, unui brand, este oarecum o regulă nescrisă. De asemenea, asta ajută într-o anumită măsură și la promovarea acelei firme.
O problemă cu care se confruntă cei care dețin o masină second-hand, atât persoane fizice cât și firme, este adusă de taxele plătite la stat. Sunt alese în acest sens, mașini cât mai noi, care să aibă emisii cât mai mici și care totodată, să nu fi fost implicate în accidente sau să nu fi suferit mari modificări dar și orice alt aspect care ar putea adăuga la prețul unei asigurări auto, la impozit și în toate celelalte instanțe. De aceea, se dorește achiziția unei mașini care să fie în stare cât mai bună. Este de preferat ca în total, să fie plătit mai mult, pentru ceva mai bun.
Ținând cont astfel de toate cele precizate precum și de alte aspecte de interes, cea mai bună soluție pentru o firmă mică sau una nouă este achiziția de mașini secon-hand prin intermediul serviciilor de leasing auto.