Ministrul Turismului, despre schimbarea brand-ului de țară: Nu este vorba despre oaie. M-am referit la un simbol, o legendă…

Ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre, a declarat miercuri, la emisiunea Perfect Imperfect, la TVR1, că nu schimbă brandul de țară, discuția despre acest lucru a fost doar una informală, în cadrul Comitetului Consultativ pentru Turism.
„A fost o întâlnire a Comitetului Consultativ în Turism și, fiind în procedură de constituire a acestui comitet, a fost o perioadă în care se numărau voturile, se făcea procesul-verbal de constituire a Comitetului Director, și am deschis o discuție, o informală, în care am discutat despre faptul dacă nu putem să ne folosim de simboluri ale țării, de legende.. pentru că, dacă ne uităm pe fiecare regiune istorică, geografică, cred că putem să identificăm cel puțin un simbol, o legendă, pe care să o folosim pentru partea de promovare. De ce? Pentru că o să avem în viitorul nu foarte îndepărtat o licitație, o achiziție publică de broșuri, schimbăm partea de broșuri. În care le-am cerut un sprijin celor din Comitetul Consultativ, că de aia este „consultativ”, vizavi de acest subiect, ce facem cu aceste broșuri. Nicidecum să schimbăm brandul de țară (…)
Dar nu este vorba despre oaie. Eu m-am referit la un simbol, la o legendă. Pentru că așa putem să vorbim despre legenda Meșterului Manole, despre lupul dacic, despre Dracula, despre acvila de pe stema României, despre absolut orice, ca simbol sau ca legendă. Aceea mi-a venit în cap, era o discuție informală, nici măcar nu era pe ordinea de zi. Dar probabil că niște domni din Comitetul Consultativ din turism care, probabil, sunt deranjați pentru că reorganizăm birourile de promovare externă, s-au folosit de această chestiune ca să iasă cu ea în presă, a spus ministrul, potrivit stiri.tvr.ro

Foto – Mediafax