• Home
  • Prima
  • Toader a declanşat procedura de selecţie pentru noul procuror general

Toader a declanşat procedura de selecţie pentru noul procuror general

tudorel justitiei 1

Ministrul Justiţiei Tudorel Toader a declanşat procedura de selecţie pentru noul procuror general, întrucât mandatul lui Augustin Lazăr expiră la 28 aprilie.

”Ministerul Justiției organizează, la sediul său din București, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, cod 050741, în perioada 13.03.2019 – 5.04.2019, selecția procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire pentru funcția de procuror general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, vacantă începând cu data de 28 aprilie 2019.
Selecţia se desfășoară în condițiile prevăzute de art. 54 alin. (1) și alin. ( 11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în acest scop fiind întocmite Standardele de organizare și desfășurare a selecţiei candidaților în vederea efectuării propunerilor de numire în funcțiile de conducere prevăzute de art. 54, alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și Standardele de evaluare a interviului susținut în cadrul selecției candidaților în vederea efectuării propunerilor de numire în funcțiile de conducere prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare, anexate”, arată un comunicat al ministerului Justiției.

Candidații pot depune cereri de înscriere, până la data de 28 martie 2019 (inclusiv), ora 17,30 la Direcția resurse umane din Ministerul Justiției din București, str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, etajul 2 camera 6.
Cererile vor fi însoțite de următoarele înscrisuri:
a) declarațiile prevăzute de art. 54 alin. (2) raportat la art. 48 alin. (10-11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
b) un proiect privind exercitarea atribuțiilor specifice funcției de conducere pentru care participă la selecţie, care se depune atât pe suport hârtie, cât și în format electronic, pe suport specific. Proiectul se va încadra într-o limită de 30 pagini, iar anexele nu vor putea depăși 10 pagini. Planul și anexele vor fi redactate cu caractere de mărimea 12, font Times New Roman, spațiere la 1,5 rânduri;
c) un curriculum vitae al candidatului, conform modelului comun european;
d) minimum 10 lucrări întocmite de candidat în compartimentele în care și-a desfășurat activitatea;
e) ultimul raport de evaluare a activității profesionale a candidatului participant la selecţie;
f) orice alte înscrisuri relevante.

Lista persoanelor care îndeplinesc condițiile legale de participare la selecţie și programarea interviului se vor afișa la sediul Ministerului Justiţiei şi se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 29 martie 2019.

AMPress

Parteneri