Care sunt principalele argumente in favoarea deschiderii unui magazin on line?

shopping 3407232 960 720 1

Daca esti la etapa in care cochetezi cu ideea deschiderii unui magazin online si iti doresti sa fii pe deplin convins ca este intradevar o idee buna, aducatoare de succes afacerii tale, iata cateva argumente care te pot determina sa iei o decizie in acest sens.

Primul aspect si unul pe care invariabil il vei lua din start in considerare este cel referitor la bugetul alocat deschiderii unui astfel de magazin virtual.

Este vorba despre cheltuieli mult mai reduse fata de cele implicate in punerea pe picioare si in functionarea curenta a unui magazin traditional, pentru ca  sunt eliminate din start acele costuri necesare cu inchirierea, amenajarea si intretinerea unui spatiu in care sa se desfasoare activitatea, precum curent electric, curatenie etc.

De asemenea, numarul angajatilor este unul mult diminuat, pentru ca site-ul construit special va diminua considerabil din sarcinile atribuite in mod obisnuit acestora intr-un magazin traditional.

Totodata, apeland la o echipa de specialisti care sa preia sarcina de a crea magazinul on line intr-o maniera profesionista, precum FXF, o agentie marketing Bucuresti, si care in functie de specificul afacerii tale, planul de afaceri stabilit, va alege cea mai potrivita varianta de site, bine structurat si cu acces facil si rapid pentru clienti, beneficiile pentru afacerea ta se vor face simtite pe deplin.

Pentru ca un site bine gandit si structurat, original, atractiv, completat corespunzator cu informatii clare si cuprinzatoare despre fiecare produs din oferta, pretul acestuia, maniera de cumparare si livrare, promotii, reduceri, bonusuri de fidelitate etc se va putea transforma intr-un adevarat magnet pentru potentialii clienti.

Iar acestia vor fi incantati sa-si achizitioneze mai rapid, fara deplasari si timp mult alocat in acest sens, produsele de care au nevoie.

Si spre deosebire de magazinele traditionale, care functioneaza in marea lor majoritate dupa un program limitat, magazinul virtual le ofera clientilor ocazia de a cumpara comod, fara niciun efort, in orice moment, fie ziua, fie noapea, atunci cand au timp sau dispozitia necesara pentru shopping, oriunde s-ar afla.

Deci cu siguranta te vei adresa unui public mult mai numeros, avand posibilitatea certa de a-l fideliza, evident prin mentinerea constanta a unor servicii de calitate buna si prin responsabilitate.

De asemenea si posibilitatile de promovare si de publicitate ale magazinului on line si ale produselor oferite in acest mod clientilor sunt mult mai generoase, mai diverse  si mai accesibile.

Cum ar trebui sa arate magazinul online?

De cela mai multe ori, din instinct sau poate din lipsa documentarii, multe persoane creeaza magazine online pentru ei, nu pentru clienti. Altfel spus, se bazeaza pe preferintele personale din punct de vedere al apectului, culorilor folosite, al fonturilor sau opteaza pentru crearea unui e-shop pe platforme gratuite.

O agentie de web design Bucuresti, asa cum este FXF, iti ofera consultanta in crearea site-ului sau al magazinului online pe care ti-l doresti, care sa aiba o viteza de incarcare mica si sa arate profi.

Viteza de incarcare a site-ului este principala preocupare, dat fiind ca un timp prea lung pana la afisarea completa a paginii iti poate sabota obiectivul principal – acela de a vinde. Altfel spus, cu cat un site se incarca mai repede, cu atat creste numarul de vizualizari si conversii si scade bounce rate-ul.

Un site trebuie sa arate bine, dar mai ales sa vanda!

Frumusetea este subiectiva, insa vanzarile nu! Adica, ceea ce ti se pare frumos, clientilor tai s-ar putea sa nu le placa. De aceea, este foarte important ca magazinul tau online sa fie simplu, curat, rapid, la obiect. Cu alte cuvinte, creat pentru vizitatori, NU pentru tine.

In plus, si optimizarea SEO este importanta. Daca optezi pentru servicii integrate, nu ar strica sa cauti oferte la o agentie optimizare SEO Bucuresti, care iti ofera un control mai bun asupra bugetelor si iti garanteaza rezultatele pe care le-ai visat.

Parteneri