Cum să economisești mai mult dacă ești cu afacerea la început de drum? Iată 4 sfaturi UTILE!

Dacă ești antreprenor și te afli la început de drum cu afacerea ta, atunci probabil te întrebi și cum ți-ai putea reduce din costurile tot mai mari. A avea tot timpul o rezervă solidă de capital este un lucru esențial atunci când vine vorba de prosperitatea firmei tale, de aceea trebuie să investești constant în ea. 

De aceea, dacă există modalități prin care cheltuielile pot deveni mai mici, ar trebui să le iei în considerare. Dacă și tu ești curios cu privire la acestea, atunci citește în continuare și află mai multe!

Iată 4 sfaturi utile pentru antreprenorii care vor să-și reducă costurile afacerii!  

Distribuie prietenilor
  1. Renunță la hârtie!

Articolele de papetărie pot fi una dintre cele mai costisitoare achiziții pe care le faci pentru afacerea ta. De ce? Pentru că, deși ele în sine nu sunt scumpe, cumpărate constant și în cantități mari, pot deveni reale probleme pentru bugetul tău. Din fericire, soluția se află la un click distanță.

Pe piață au apărut din ce în ce mai multe noi platforme pentru gestionarea muncii în echipă, care fac aproape inutile vechile practici de scriere manuală. Așadar, transferă totul în mediul online. Folosește-te cât poți de mult de aplicațiile pe care internetul ți le oferă și nu apela la hârtie și cerneală decât pentru lucrurile imperios necesare. După doar o lună vei vedea rezultate!

  1. Împrumută o mașină, nu o cumpăra!

Dacă business-ul tău necesită o mașină pentru deplasări, sau chiar o întreagă flotă cu acest scop, atunci nu te grăbi să cumperi din prima autovehiculele. În special dacă sunt mai multe, costurile cu întreținerea, impozitele și rovinieta pot crea o gaură mare în bugetul tău. 

În acest caz, cea mai la îndemână soluție este apelarea la o firmă de închirieri. Dacă optezi pentru un leasing operațional, atunci toate costurile vor fi suportate de compania cu care semnezi. În plus, aceasta îți poate oferi și asigurare pentru vehicul, dar și asistență în trafic în caz de nevoie. 

Așadar, închirierea unei mașini este o modalitate perfectă de a-ți reduce costurile. Dacă vrei să afli mai multe, descoperă oferta aici și nu ezita să apelezi la acest tip de servicii!  

  1. Orientează-te spre marketingul online

Dacă nu ai urcat încă în acest tren, ai pierdut deja o modalitate rapidă, cu rezultate reale și accesibilă de a face vânzări. După cum se spune, însă, mai bine mai târziu decât niciodată! 

Poți începe să explorezi această opțiune prin crearea unui blog de business și prin promovarea acestuia pe rețelele de socializare. Astfel, potențialii clienți vor afla mai rapid despre afacerea ta și pot consulta oferta de pe site. Răspunsul vine aproape imediat și costurile sunt mult mai scăzute decât dacă ai opta pentru varianta clasică de reclamă.

  1. Folosește-ți timpul eficient!

A optimiza productivitatea din timpul programului înseamnă a reduce semnificativ costurile. Nu uita: timpul înseamnă bani, și a-l pierde pe unul înseamnă a-l pierde și pe celălalt. 

De aceea, trebuie să ții cont de câteva aspecte-cheie în timpul programului, precum: minimizarea distragerilor; folosirea unei aplicații de time tracking pentru diferite taskuri; crearea unori așteptări verosimile, în funcție de orarul de lucru și planificarea ședințelor din timp. Fii organizat și nu vei avea decât de câștigat!

A fi la început de drum cu o afacere poate fi dificil. Intri pe un teren nou, unde nu știi exact cum merg lucrurile. Cu răbdare și perseverență, în timp, toate fricile vor dispărea. Tot ce poți să faci este să cauți mereu noi modalități prin care să-ți ajuți compania, pentru a te ajuta, astfel, și pe tine. Respiră și totul va fi bine! Toți au fost la un moment dat în pantofii tăi!

Sursă foto: Unsplash.com