Cum sa organizezi evenimente mici cu stil: 3 sfaturi utile

Petrecerile de zi de nastere, aniversarile, botezurile sau nuntile, toate se pot celebra intr-un cadru intim, in special de catre persoanele care nu isi doresc evenimente de anvergura. Desi evenimentele mici, intime pot parea usor de organizat, acestea trebuie sa urmeze aceleasi principii precum cele mari, astfel incat totul sa iasa impecabil. Petrecerile sau aniversarile cu un numar mic ori mediu de invitati se pot organiza atat cu ajutorul profesionistilor, cat si pe cont propriu. Fie ca esti la inceput de drum in event planning si vrei sa incepi cu petreceri mici sau urmeaza sa celebrezi un moment fericit alaturi de cele mai apropiate persoane, iata 3 sfaturi utile de care merita sa tii cont!

 

     Descopera cum poti organiza ca la carte evenimente cu maximum 30-50 de invitati:

 

  1. Stabileste lista de invitati

 

Distribuie prietenilor

 Lista de invitati este unul dintre primii pasi pe care trebuie sa ii ai in vedere atunci cand organizezi un eveniment. Numarul de participanti te va ajuta sa alegi o locatie potrivita si sa planuiesti atent meniul de bauturi si mancare. Trebuie intotdeauna sa pornesti de la o aproximare cat mai realista a numarului de invitati pentru a putea organiza corect si fara probleme un eveniment, fie el intim sau de mare anvergura.

 

  1. Alege o tema pentru petrecere

 

 Tema petrecerii va dicta intreaga organizare. Pentru a o stabili porneste cu tipul de eveniment. Va fi o nunta, o aniversare, un botez sau o petrecere de serviciu? Mai apoi, poti stabili o tema, fie ea clar delimitata sau orientativa. Te poti inspira din filme, povesti, alte evenimente, Sarbatori sau personaje preferate. Odata ce ai stabilit tema, vei alege mai usor locatia si decoratiunile. Pentru decor poti alege decoratiuni aniversare de la Tulipr simplu si fara batai de cap.

 

  1. Organizeaza bufetul si meniul de bauturi

 

 Odata ce ai stabilit cate persoane vor veni la eveniment si ce tematica va avea petrecerea poti incepe sa conturezi idei de meniuri. Este o idee buna sa nu astepti sa primesti meniurile din partea locatiilor, ci mai degraba sa stii de dinainte ce ti-ai dori. Astfel, te vei asigura ca totul va fi exact cum ti-ai imaginat si ca nu lasi decizia meniurilor la latitudinea managerilor de locatii. Daca ai intrebari, precum “ce presupune un bufet suedez?” sau “cate feluri de mancare ar trebui sa servesc”, scrie-le pe o hartie sau in notite si incearca sa te interesezi cat mai mult pe subiecte, atat online, cat si offline de la alti organizatori de evenimente.

 

  Organizarea unui eveniment de mici dimensiuni nu trebuie sa presupuna ore in sir de stres, ci se poate realiza simplu atunci cand ai o lista clara de pasi pe care trebuie sa ii urmezi. Cel mai bine este sa folosesti o agenda dedicata si sa iti scrii toti pasii, chiar si pe cei care par insignificanti sau simpli. Incepe cu lista de invitati, continua cu tematica petrecerii si conturarea meniului si incheie cu alegerea locatiei si trimiterea invitatiilor. 

 

Sursa foto: Pexels.com