Cum să slăbești rapid în mod natural.

Există câteva strategii susținute de știință care au un impact asupra gestionării greutății.

În acest articol, avem în vedere 4 metode eficiente de pierdere în greutate.

  1. Postului intermitent
Distribuie prietenilor

Mai multe strategii susținute de cercetare pot ajuta la pierderea în greutate, una dintre ele fiind postul intermitent. Postul intermitent este un model de alimentație care implică posturi obișnuite pe termen scurt și consumul de mese într-o perioadă mai scurtă de timp din timpul zilei.

Mai multe studii au indicat că postul intermitent pe termen scurt, care durează până la 24 de săptămâni, duce la pierderea în greutate la persoanele supraponderale.

Cele mai frecvente metode de post intermitent includ următoarele:

Postul alternativ de zi: Postiți în fiecare zi și mâncați în mod normal în zilele fără post. Versiunea modificată implică consumul a doar 25-30% din necesarul de energie al organismului în zilele de post.

Dieta 5: 2: post in 2 din 7 zile. În zilele de post subiectul va mănânca 500-600 de calorii.

Metoda 16/8: Postiți timp de 16 ore și mâncați doar în timpul unei ferestre de 8 ore. Pentru majoritatea oamenilor, fereastra de 8 ore ar fi în jurul orei de prânz până la 20 p.m. Un studiu efectuat asupra acestei metode a constatat că consumul într-o perioadă restrânsă a condus la consumarea a mai puține calorii și la pierderea în greutate.

Cel mai bine este să adoptați un regim alimentar sănătos în zilele fără post și pentru a evita consumul excesiv.

  1. Urmărirea dietei și a exercițiilor fizice

Dacă cineva dorește să slăbească, ar trebui să fie conștient de tot ceea ce mănâncă și bea în fiecare zi. Cel mai eficient mod de a face acest lucru este să înregistrați fiecare articol pe care îl consumati, fie într-un jurnal, fie într-un tracker alimentar online.

Un studiu a constatat că urmărirea constantă a activității fizice a ajutat la pierderea în greutate. Între timp, un studiu de revizuire a găsit o corelație pozitivă între pierderea în greutate și frecvența de monitorizare a aportului alimentar și a exercițiilor fizice. Chiar și un dispozitiv la fel de simplu ca un pedometru poate fi un instrument util pentru pierderea în greutate.

In timp poti apela si suplimente naturale care te ajuta sa inhibi pofta de mancare precum Chocolate Slim si daca este curios, poti afla pretul pentru Chocolate Slim aici.

  1. Mâncați cu atenție

Aceasta este o practică în care oamenii acordă atenție cum și unde mănâncă mâncarea. Această practică poate permite oamenilor să se bucure de mâncarea pe care o mănâncă și să mențină o greutate sănătoasă.

Deoarece majoritatea oamenilor duc vieți aglomerate, ei tind adesea să mănânce rapid si pe fugă, în mașină, muncind sau urmărind televizorul. Drept urmare, multe persoane abia sunt conștiente de mâncarea pe care o consumă.

Tehnicile pentru alimentație atentă includ:

  • Așezati-vă să mâncați, de preferință la o masă: acordați atenție mâncării și bucurați-vă de experiență.
  • Evitati distragerilor pe parcursul mesei: Nu porniți televizorul, nici laptopul sau telefonul.
  • Mâncati încet: Faceți-va timp pentru a mesteca și a savura mâncarea. Această tehnică ajută la pierderea în greutate, deoarece oferă creierului suficient timp pentru a recunoaște semnalele ca organismal a ajuns la starea de satietate, ceea ce poate ajuta la prevenirea consumului excesiv alimentar.
  1. Mâncati proteine la micul dejun

Proteinele pot regla hormonii apetitului pentru a ajuta oamenii să se simtă plini. Acest lucru se datorează mai ales scăderii hormonului foamei ghrelin și creșterii hormonilor de sațietate peptida YY, GLP-1 și a colecistokininei.

Cercetările adulților tineri au demonstrat, de asemenea, că efectele hormonale ale consumului unui mic dejun bogat în proteine ​​pot dura câteva ore.

Opțiunile bune pentru un mic dejun bogat în proteine ​​includ ouă, ovăz, unturi de nuci și semințe, terci de quinoa, sardine și budincă de semințe de chia.

Este important să ne amintim cel mai bun mod de a atinge și menține o greutate sănătoasă este să consumi o dietă hrănitoare, echilibrată. Aceasta ar trebui să includă 10 porții de fructe și legume, proteine de bună calitate și cereale integrale. De asemenea, este benefic să faci exerciții fizice cel puțin 30 de minute în fiecare zi.