Dieta cu ciocolată – Cea mai delicioasă modalitate de a slăbi

Dacă ești o iubitoare înrăită de dulciuri și ți-ai dori să slăbești dar nu poți renunța la aceste gustări delicioase, optează pentru dieta cu ciocolată. Ai grijă însă! Vorbim doar despre ciocolata neagră, care este o sursă uimitoare de antioxidanți.

Iată ce trebuie să mănânci în timpul dietei cu ciocolată, în rândurile următoare:

Ziua 1 Mic dejun: O cană de ceai verde, puţine cereale integrale cu lapte degresat şi bineînţeles o tabletă de ciocolată neagră (aproximativ 10 grame). Prânz: 100 g carne de vită la grătar cu legume la alegere. Cină: Paste cu legume la alegere.

Distribuie prietenilor

Ziua a 2-a Mic dejun: o cană de ceai verde şi o banană. Prânz: 100 g de piept de pui la grătar, o salată de legume şi două tablete de ciocolată neagră (20 de grame). Cină: O salată de roşii cu puţină brânză.

Ziua a 3-a Mic dejun: Un castron de fulgi de porumb cu lapte degresat. Prânz: O salată de fructe şi două tablete de ciocolată neagră (20 de grame). Cină: 100 g de peşte la alegere cu conopidă şi morcovi, înăbuşite.

Ziua a 4-a Mic dejun: Un iaurt degresat amestecat cu 2 linguriţe de seminţe de cânepă decortificate. Prânz: 100 g de carne de vită la grătar cu o salată verde, iar ca desert bineînţeles o tabletă de ciocolată neagră (10 grame). Cină: Ciuperci la grătar cu caşcaval ras, roşii, cimbru şi piper.

Ziua a 5-a Mic dejun: un ceai verde îndulcit cu o linguriţă de miere şi două tablete de ciocolată neagră (20 de grame). Prânz: 100 g peşte la grătar cu broccoli, conopidă, morcovi. Cină: Salată de patrunjel verde cu ceapă şi rodie.

Citeste continuarea pe Glow.ro