Flyere și pliante – soluții de promovare eficiente
Flyerele și pliantele sunt metode eficiente de a promova o companie sau un serviciu în mod organic, fie că sunt trimise prin poștă sau înmânate personal.
Până recent în istoria noastră, acestea erau singurele modalități de promovare, iar ele încă sunt folosite de multe companii, deoarece sunt extrem de eficiente și prezintă un cost foarte mic comparativ cu alte soluții.
Sunt eficiente flyerele și pliantele?
Am putea să gândim în modul următor: Sunt eficiente niște broșuri care-s folosite în domeniul marketing-ului încă din secolul al XVI-lea? Dacă acest concept a supraviețuit pentru multe secole și încă o face în ziua de azi, înseamnă că succesul este lesne de înțeles. Deși broșurile sunt puțin diferite față de flyere și pliante, ele au același rol și prezintă același tip de informații. Singura diferență palpabilă este că broșurile au mai multe pagini, în timp ce pliantele sau flyerele au de obicei doar o pagină care e pliată pentru a ocupa cât mai puțin spațiu.
Ele pot fi distribuite în orice mod posibil, doar imaginația ne limitează de multe ori. Flyerele și pliantele pot fi înmânate direct oamenilor, trimise prin poștă, pot fi puse pe parbrizul mașinilor, și așa mai departe. În plus, s-a întâmplat de multe ori să avem o hârtie de genul acesta în casă și să fi uitat de ea, dar asta înseamnă că ne vom uita iar pe informațiile printate și ne vom reaminti de mesajul transmis. Cu cât un flyer sau un pliant este mai bine creat, cu informații clare și concise și interesante pentru cititor, cu atât ele vor fi mai eficiente, iar strategia de marketing va funcționa mai bine.
Care sunt avantajele unor flyere și pliante?
Prețul
Cel mai important lucru este că ele sunt extrem de ieftine de produs, comparativ cu alte tactici de marketing. Astfel, ele sunt adeseori cea mai bună metodă de a influența un client, dar fără a cheltui o sumă mare de bani.
Diversitate
Ele pot fi folosite pentru aproape orice, fie că promovezi un produs nou, un serviciu nou sau pur și simplu vrei să faci publică o informație, flyerele și pliantele sunt, de ce cele mai multe ori, cea mai bună, eficientă și ieftină soluție. Ele pot include o cantitate mare de informații, iar cititorul investește mai mult timp pentru a le citi, decât ar face-o în mediul online, de exemplu. Flyerele și pliantele pot conține texte, imagini, grafice, hărți, ș.a.m.d., iar totul depinde de creativitatea de care dă dovadă creatorul.