Metroul București-Otopeni moare după fiecare campanie electorală.  Japonezii l-ar face, dar n-au semnat deocamdată nimic

Fiecare campanie electorală a adus și promisiunea unei linii de tren sau metrou București Gara de Nord – Oropeni. Cei trei kilometri de cale ferată care lipsesc pentru a avea linie directă între Gara de Nord şi aeroportul Henri Coandă sunt la stadiul de proiect de ani buni. CFR Infrastructură dă asigurări că linia va fi gata până la începerea EURO 2020. Dar trebuie refăcut studiul de fezabilitate. Studiile de fezabilitate sunt o specialitate de stors sume uriașe, uneori sume mai mari ca investiția care nu se va face niciodată.
Calea ferată este soluţia ieftină. Varianta mai scumpă este o linie de metrou. O investiție de peste 1,3 miliarde de euro.
Noua magistrală are, deocamdată, doar un nume, M6. Va fi finanțată cu fonduri europene.
Tronsonul va avea o lungime de 14,2 km și 12 stații. Japonezii au anunțat deja că sunt interesați de proiect.
Cu trenul sau cu metroul, suporterii care vor veni la meciurile Euro peste doi ani trebuie să ajungă rapid și în siguranță la stadioane. Acum, doar taxiurile, scumpe, și o line de autobuz leagă aeroportul de centrul Capitalei, scrie Stiri.tvr. ro