Principalele motive pentru a urma o cariera in content writing si digital marketing
Persoanele care stiu sa jongleze cu cuvintele, cele care au un talent innascut in a scrie si in a convinge oamenii sa cumpere anumite produse sau sa opteze pentru anumite servicii, persoanele care vor sa profeseze si de la domiciliu in mare parte din timp sunt invitate sa isi schimbe cariera plictisitoare si stresanta pe care o urmeaza acum cu o cariera in content writing si digital marketing.
Compania Digital Metrics asteapta aplicatii in acest sens, atat din partea persoanelor cu experienta in domeniu, cat si din partea persoanelor care stapanesc foarte bine limba romana, care cunosc cat de cat regulile SEO, care au studii superioare finalizate si care doresc sa lucreze in acest domeniu.
Ce face un content writer? Pot sa urmez si eu aceasta cariera?
Un content writer este acea persoana care isi exprima ideile in scris, idei impuse de persoanele responsabile din domeniu, prin care se face prezentarea unui anumit produs sau serviciu, prin care se prezinta terapii si optiuni alternative, in care sunt date cateva cuvinte cheie si cateva surse de inspiratie.
Un content writer este acea persoana care stie ca nu trebuie sa se repete in cadrul unui articol pentru a nu plictisi audienta, care stie ca orice virgula pusa nelalocul ei conteaza, care stapaneste foarte bine limba romana, atat din punctul de vedere al gramaticii, cat si din acela al semanticii.
In Romania, din ce in ce mai multe persoane renunta la jobul pe care il au pentru a imbratisa o cariera „pe internet”. Sunt foarte multi content writeri care isi desfasoara activitatea de acasa, in conditii perfect legale, iar castigurile sunt multumitoare.
Prin articolele pe care le scrie, un content writer poate informa, poate convinge cititorul sa cumpere un anumit produs, poate sa isi foloseasca capacitatea de persuasiune, poate sa isi faca un renume in mediul online si se poate exprima in mod clar, concis si corect in privinta subiectului.
De ce sa alegi o cariera in digital marketing?
Cariera in digital marketing va aduce multiple beneficii celor care decid sa isi schimbe profesia. Cei care aleg o cariera in acest sens se pot specializa in una dintre nisele: content marketing, content writing, marketing automation, social media marketing, search engine marketing, influencer marketing si data sau web analytics.
In calitate de profesionist in digital marketing, persoana va fi platita de catre companie pentru a le furniza continut de calitate prin care sa promoveze, pentru a spori traficul pe site-urile administrate si pentru a le face cunoscut mesajul unei audiente dispuse sa investeasca in produsele si serviciile oferite.
In alta ordine de idei, content writing-ul este acel mod de redactare care imprima un caracter informativ puternic textului scris si prezentat in fata cititorului. Principalul element al content writing-ului este relevanta cuvintelor, urmand ca textul final sa fie semnificativ pentru subiectul de discutie, util in ceea ce priveste informarea cititorului si redactat corect in ceea ce priveste normele limbii romane.
Nu in ultimul rand, indiferent de specializarea aleasa in digital marketing, profesionistii trebuie sa constientizeze faptul ca ei trebuie sa fie permanent prezenti in mediul online, sa isi dezvolte ei insisi continutul pe reteaua sociala, astfel incat sa arate cat mai profesional.