8 reguli care te ajută să ai o viață echilibrată

 

A avea succes la locul de muncă reprezintă pentru oricine o mare satisfacție, însă a-ți păstra și echilibrul în viața personală este de asemenea important. Deși într-o lume în care lucrurile se întâmplă mereu pe fugă poate deveni o provocare să faci acest lucru, ține cont de aceste sfaturi care te pot ajuta să îți menții liniștea, chiar și la serviciu.

1. Setează-ți prioritățile
Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să îți identifici și să îți setezi prioritățile. Munca, familia, prietenii, relația – toate trebuie să fie puse în ordine ca să te poți concentra pe fiecare în parte. Nu încerca să îți împarți atenția în mai multe direcții, în același timp. Nu vei face altceva decât să îți complici viața.

Distribuie prietenilor

2. Respectă-ți timpul privat
Nu lăsa ca munca să devină prioritatea ta numărul 1 și să îți neglijezi viața personală. Dacă ți-ai programat anumite activități în timpul liber, nu le întrerupe cu ceva legat de muncă. Bucură-te de timpul liber și în acest fel vei da mai mult randament la serviciu.

3. Închide notificările telefonului
Alertele pe care le primești pe email îți pot distrage atenția atunci când ai plecat de la serviciu, nereușind astfel să te deconectezi. Ia o pauză și eliberează-ți mintea de toate sarcinile pe care le ai de îndeplinit.

4. Învață să spui nu
Câteodată pot apărea situații în care ești nevoită să rămâi să lucrezi după program, ceea ce nu e neapărat un capăt de țară, dacă nu se întâmplă frecvent, ci doar ocazional. Situații neprevăzute se pot ivi mereu, însă uneori este sănătos să înveți să ai puterea să refuzi politicos.

Continuarea pe clickpentrufemei.ro