Invață să mănânci corect oul. Cum îl consumi la micul dejun și sub ce formă la prânz

 

Ouale nu trebuie sa lipseasca din nicio casa si asta pentru ca sunt o buna sursa de proteine care ajuta la constructia masei musculare, contin grasimi sanatoase si sunt extrem de versatile, putand fi consumate in diverse moduri. Mai mult, oul pastreaza senzatia de satietate mult timp, iar costul caloric este mic.

O vorba din batrani spune ca oul consumat dimineata e medicament, la pranz este aliment, iar mancat seara este o otrava. Stiinta confirma aceasta zicala si ca atare nutritionistii insista pe ideea consumului de oua dimineata.

Distribuie prietenilor

De ce este indicat sa mananci oua dimineata
Ouale te satura si-ti ofera o valoare nutritionala si biologica foarte ridicata, dar cu un numar mic de calorii. Important este insa si modul de preparare. Daca vei consuma doua oua fiert moi dimineața, nu vei mai simti nevoia sa mananci mult la masa de pranz, iar asta te ajuta sa-ti pastrezi silueta, dar si sa ai o stare buna de sanatate.

Oul la pranz
Daca alegi sa incluzi ouale in masa de pranz, consuma-le alaturi de legume. Spanacul, de exemplul, se combina foarte bine cu oul si poate reprezenta o masa de pranz gustoasa si satioasa.

Sursa – sanatate.bzi.ro