Planul prin care Auchan va împânzi România: Ce se întâmplă cu magazinele până la final de 2025.
Tiberiu Dănețiu, director corporate affairs & retail media la Auchan România, subliniază că investițiile sunt cruciale, în special în perioade economice dificile. Potrivit acestuia, ele joacă un rol esențial în menținerea dinamismului economic, susținerea locurilor de muncă, stimularea inovației și crearea condițiilor pentru o relansare sustenabilă.
Oficialul companiei a detaliat planurile concrete ale retailerului: „Investiţiile Auchan vor continua într-un ritm susţinut, având ca principali piloni de dezvoltare expansiunea reţelei şi consolidarea infrastructurii logistice. Până la finalul acestui an vom deschide două noi magazine ATAC – în Oradea şi Bucureşti, generând peste 120 de noi locuri de muncă, şi vom continua extinderea reţelei de francize, care numără în prezent peste 50 de magazine.“
Auchan se numără printre cei mai importanți jucători din comerțul local, operând o rețea de aproape 500 de magazine sub diverse formate. Compania a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 7,75 miliarde de lei, marcând o creștere de 7%.
Disclaimer: Informațiile prezentate în acest articol sunt preluate din surse publice iar la redactarea textului s-a utilizat inteligența artificială. În cazul în care sesizați erori sau neconcordanțe, vă rugăm să ne scrieți la [email protected]






