AM Press Logo
Muzeul Pietrei

Planul prin care Auchan va împânzi România: Ce se întâmplă cu magazinele până la final de 2025.

Tiberiu Dănețiu, director corporate affairs & retail media la Auchan România, subliniază că investițiile sunt cruciale, în special în perioade economice dificile. Potrivit acestuia, ele joacă un rol esențial în menținerea dinamismului economic, susținerea locurilor de muncă, stimularea inovației și crearea condițiilor pentru o relansare sustenabilă.

Oficialul companiei a detaliat planurile concrete ale retailerului: „Investiţiile Auchan vor conti­nua într-un ritm susţinut, având ca prin­cipali piloni de dezvoltare ex­pan­siunea reţelei şi consolidarea infra­struc­turii logistice. Până la fi­nalul a­cestui an vom deschide două noi ma­gazine ATAC – în Oradea şi Bucu­reşti, generând peste 120 de noi lo­curi de muncă, şi vom continua ex­tinderea reţelei de francize, care nu­mă­ră în prezent peste 50 de magazine.“

Auchan se numără printre cei mai importanți jucători din comerțul local, operând o rețea de aproape 500 de magazine sub diverse formate. Compania a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 7,75 miliarde de lei, marcând o creștere de 7%.

Sursa:

Disclaimer: Informațiile prezentate în acest articol sunt preluate din surse publice iar la redactarea textului s-a utilizat inteligența artificială. În cazul în care sesizați erori sau neconcordanțe, vă rugăm să ne scrieți la [email protected]

© 1991- 2024 Agenția de Presă A.M. Press. Toate drepturile rezervate!