AM Press Logo
Muzeul Pietrei

„Se auzea cum mesteca înăuntru”. Ce a găsit un client în punga de cereale și reacția incredibilă a magazinului

O adolescentă în vârstă de 16 ani din Londra a avut parte de o surpriză neplăcută după ce a achiziționat o pungă de cereale, descoperind că în interiorul ambalajului sigilat se afla un șoarece viu.

Josie Wright a cumpărat produsul, un mix de granola cu stafide, nuci și miere, plătind 2,4 lire sterline la un supermarket din zona Arnos Grove, însă a realizat acasă că pachetul ascundea un musafir nepoftit.

Conform informațiilor relatate de Daily Mail, tânăra a început să audă zgomote ciudate provenind din punga pe care tocmai o adusese de la magazin.

„Nu am observat nimic când eram în magazin, nu se mișca și nici nu făcea zgomot. Când am scanat produsul, nu părea să fie mai greu. Acasă, am scos granola din pungă și am văzut că se mișca și făcea zgomot”, a povestit fata.

Ea a continuat descrierea momentului: „La început, am crezut că era din cauza granolei, așa că am lăsat-o cinci minute, dar apoi am auzit sunete de mestecat. Încercam să-mi dau seama ce era. M-am gândit că ar putea fi un gândac sau ceva de genul ăsta, dar se auzea cum mesteca. Mi-am dat seama imediat că era un rozător”.

Familia a filmat întregul incident, imaginile surprinzând cum conținutul pungii se mișca, însoțit de sunete de zgârieturi, în ciuda faptului că ambalajul era intact.

Lindsay, mama adolescentei, este de părere că animalul a ajuns acolo din cauza unei erori pe linia de producție.

„Nimeni nu se așteaptă să găsească un șoarece în granola. Credem că era un șoarece de câmp, pui sau ceva de genul ăsta. Nu avem idee cum a ajuns acolo – credem că ar putea fi o problemă la fabrică. Privind în pungă, se puteau vedea ovăz pe jumătate mâncat, credem că încerca să iasă”, a declarat femeia.

Aceasta a adăugat: „Este un risc profesional. Granola conținea multe stafide și stafide aurii, așa că înțeleg că nu neapărat ai putea observa asta. Din fericire, nu am mâncat-o și am observat înainte să deschidem pachetul”.

Cele două au returnat produsul la supermarket, însă au fost nemulțumite de modul în care personalul a gestionat situația, nefiindu-le oferită nicio despăgubire.

„Nu ne-au oferit un voucher sau vreo compensație. Au luat doar punga și au schimbat-o cu alta. Am ajuns acasă și am sunat la serviciul de relații cu clienții. Nu cred că mai vreau să ating vreodată o pungă de granola”, a mărturisit adolescenta.

În urma acestui eveniment, la magazinul respectiv a fost demarată o anchetă.

Disclaimer: Informațiile prezentate în acest articol sunt preluate din surse publice iar la redactarea textului s-a utilizat inteligența artificială. În cazul în care sesizați erori sau neconcordanțe, vă rugăm să ne scrieți la [email protected]

© 1991- 2024 Agenția de Presă A.M. Press. Toate drepturile rezervate!