ALIMENTELE PE CARE NU TREBUIE SĂ LE CONSUMI DACĂ AI DURERI ARTICULARE. ÎȚI POT AMPLIFICA INFLAMAȚIA!

 

 

Principala cauza a durerilor articulare sunt guta, lupusul, accidentările, fibromialgia sau dislocarea. Durerile articulare se pot agrava dacă mâncăm anumite alimente.

Nu consuma aceste alimente daca ai articulatii dureroase:

Distribuie prietenilor

1. Zahăr

Dacă ai dureri articulare stai departe de zahăr, deoarece va inflama şi mai tare zona. Nu consuma cereale, gogoşi, ciocolată sau sucuri.

2. Carbohidraţi rafinaţi

Produsele din făină albă precum pâinea, cerealele, orezul alb şi orice carbohidrat rafinat duc la apariţia obezităţii şi afecţiunilor cronice, stimulând în acelaşi timp inflamațiile.

3. Carnea roşie şi procesată

Acest tip de carne, dar mai ales cea conservată, conține purină şi nitraţi, ce agreavează inflamațiile articulare şi duc la apariţia cancerului.

4. Lactatele

Lactatele amplifică inflamaţiile articulare, așa ca mai bine ferește-te de ele.

5. Ulei din porumb

Acest ulei este adăugat la foarte multe preparate ce se găsesc pe piaţă, însă studiile arată că poate determina apariţia inflamațiilor. Încearcă să nu mai consumi dressing pentru salată, soia şi ulei din seminţe de struguri. Înlocuieşte-le cu ulei de măsline sau din seminţe de dovleac.

Continuarea pe secretele.com