Cele mai importante instrumente online care te ajuta în raportul cu KRUK

Din dorinţa de a veni în întâmpinarea nevoilor pe care le au clienţii săi, compania KRUK le oferă o serie de instrumente utile cu roluri diverse. Accesându-le, se pot obţine informaţii relevante despre activitatea firmei, contactul cu reprezentanţii firmei, sfaturi utile pentru economisire şi plata datoriilor, soluţii care au ca scop atingerea scopului de a stinge datoriile rapid, plăţi imediate, online, ale ratelor şi multe altele.

Contactul cu reprezentanţii KRUK se poate realiza în mai multe moduri

Clienţii pot lua legătura cu reprezentanţii companiei prin telefon. La capătul celălalt va fi o persoană cu care se poate discuta amiabil, dispusă să ofere soluţii în funcţie de situaţia clientului. De asemenea, un e-mail trimis la client@kruk.com.ro va primi un răspuns în timp util, îndrumând clientul eficient în procesul de stingere a datoriei.

Compania pune la îndemâna clienţilor inclusiv posibilitatea de chat, pagini dedicate pe reţelele de socializare, o platformă pe care se pot găsi cele mai utile răspunsuri şi îndrumări legate de controlul datoriei şi plata ratelor şi, nu în ultimul rând, posibilitatea de a plăti online ratele, cu un card de debit, fără să mai fie necesar să piardă timp pentru a identifica alte modalităţi de plată.

*Atenţie! Reprezentanţii KRUK le răspund clienţilor în timp scurt. Faptul că răspunsul întârzie, poate să presupună că s-a folosit un contact greşit. De exemplu, este o certitudine că există clienţi care caută să intre pe site-ul companiei utilizând o adresă inexistentă – www.kruk românia.ro.

E-kruk.ro este o platformă intuitivă şi informativă

Plata datoriilor pe e-kruk.ro nu implică mult timp pierdut. Le este sigură şi facilă clienţilor, indiferent că sunt persoane fizice sau juridice. Necesită doar crearea unui cont, restul fiind detalii pe care orice persoană care se loghează pe acesta le va înţelege.

Această platformă oferă toate informaţiile legate de datorie şi, de asemenea, posibilitatea încheierii unui Angajament de plată în rate avantajoase pentru client. Practic, cei care au datorii vor stabili singuri câţi bani pot plăti lunar, sub formă de rate, până la stingerea datoriei. Astfel, clientul va prelua controlul datoriei sale.

ro.kruk.eu este, pe de altă parte, site-ul pe care clienţii se vor simţi ajutaţi, informaţi şi în siguranţă.

Dacă accesaţi kruk.com.ro veţi ajunge pe site-ul oficial ro.kruk.eu, care oferă răspunsuri relevante la întrebarea „cum putem ajuta”, oferind:

  • informaţii cu privire la modul în care trebuie să procedeze cei care primesc acasă o înştiinţare de plată, incluzând cele mai importante informaţii privind datoria – provenienţă, valoarea sa, dată de rambursare, numărul contului în care trebuie să se plătească şi numărul de caz, care va trebui comunicat unui agent KRUK;
  • informaţii cu privire la Angajamentul de plată şi avantajele acestuia pentru clienţi;
  • informaţii cu privire la modul în care se pot plăti ratele;
  • instrumente utile în procesul de economisire;
  • articole informative;
  • exemple de cazuri din care clienţii pot să înveţe din experienţa altora şi multe altele.

Toate instrumentele pe care KRUK Romania le pune la îndemână clienţilor săi au ca efect o gestionare responsabilă a datoriei şi plata ratelor până la stingerea acesteia.