A.M. Press
Ultimele stiri din Romania!

Cele mai sănătoase alimente, pe timp de vară

0 66

Vara este esențială hidratarea și apoi ceea ce mâncăm. Cel puțin așa susțin specialiștii în nutriție. Cu alte cuvinte, menținerea unui echilibru hidric este foarte important dacă vrei să fii sănătos. În consecință, pe lângă cei doi litri de apă ce trebuie să-i bei zilnic, este bine să suplimentezi aportul de fluide.


APRECIAZA ARTICOLUL !

Specialiștii spun că în zilele de vară în care temperatura este foarte mare ar trebui să limitezi cantitatea de cafea pe care o bei. De asemenea, stai departe de alcool. În schimb, la masa de prânz ar fi bine să consumi o supă care este foarte hrănitoare. Aceasta va contribui și la reglarea temperaturii organismului.

Potrivit specialiștilor, vara este recomandat ca dieta să fie bazată pe fructe și legume, salate proaspete, precum roșii, castraveți, ardei gras, ardei capia, dovlecei, ciuperci, vinete. Dar și mazărea sau fasolea verde sunt foarte sănătoase și pline de nutrienți.

Cireșele – un moft obligatoriu

În prima parte a verii găsești cireșe, căpșuni, zmeură. Dar și caise, piersici, pere, pepeni galbeni sau roșii. Chiar dacă în magazine găsești fructe exotice, ideal este să te bucuri de fructele de sezon.

Înlocuiește cafeaua cu ceaiul verde

Ceaiul verde poate înlocui cu succes cafeaua pe care erai obișnuită să o bei în fiecare dimineață. Și suc de fructe poți să bei dimineața, însă dacă ai de exemplu diabet zaharat sau dacă ești la regim, nu bea mai mult de un pahar. Acest suc conține multe zaharuri naturale și poate să-ți crească glicemia.

De asemenea, specialiștii spun că la masa de prânz să nu consumi mai mult de 400 de calorii, iar cina să aibă aproximativ 450 de calorii. Cele două gustări la care apelezi în timpul zilei ar putea să aibă 150 de calorii.

Sursa – Doctorulzilei.ro

loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More