Consumă mai des aceste alimente care îți curăță ficatul

 

Ficatul este unul dintre organele cele mai muncitoare pe care le aveți. Efectuează 500 de procese în organism, incluzând producția bilei, metabolizarea grăsimilor, depozitarea vitaminelor și a mineralelor și filtrarea sangelui. Este și singurul organ pe care îl putem regenera. Consumă aceste alimente care îți curăță ficatul pentru a evita problemele serioase de sănătate.

1. Afine
Afinele conțin antioxidanți numiți antociani care sunt capabili să stopeze creșterea celulelor canceroase în ficat. La șobolani, consumul regulat de afine a stimulat răspunsul imun celular și nivelul enzimelor antioxidante, precum și creșterea lentă a fibroamelor, leziunilor și țesutului cicatrician în ficat. Este nevoie de doar 3-4 săptămâni de consum zilnic.

Distribuie prietenilor

2. Grapefruit
Grapefruitul conține o mulțime de antioxidanți puternici, în acest caz, naringenin și naringin. Sunt excelente în reducerea inflamației și protejarea celulelor. Grapefruitul poate să reducă riscul de fibroză hepatică în care inflamația cronică cauzează creșterea țesutului conjunctiv în interiorul și în jurul ficatului. E indicat să mănânci un grapefruit înainte să bei. Naringin ajută ficatul să metabolizeze alcoolul și poate contracara unele dintre efectele nocive ale alcoolului. Scurtează durata mahmurelii.

3. Avocado
E foarte sănătos. Grăsimea bună din avocado ajută organismul să stocheze energie. Asigură izolarea împotriva schimbărilor extreme ale temperaturii și protejează organele vitale. Tot ele ajută proteinele să își facă datoria. Mănâncă avocado pentru a obține o mulțime de glutathion, vitamina C, vitamina E și vitamina K. Aceste elemente protejează celulele hepatice împotriva daunelor. Vitaminele E și K previn inflamarea dăunătoare. Extractul de avocado poate fi util în tratamentul hepatitei virale și încetinește progresia afectării hepatice generale.

4. Cafea și ceai
Cafeaua are un conținut scăzut de calorii și beneficii pentru sănătate. Renunțați la zahar și frișcă. Cafeaua scade riscul de a dezvolta ciroza cu aproximativ 44%, dar nu e indicată celor care suferă deja de boli hepatice. Cafeaua mărește nivelurile antioxidante stocate, reduce inflamația și scade riscul de cancer de ficat. Dar și ceaiul este foarte bun pentru ficat. Cel verde este considerat a fi cel mai bun. Dar și ceaiul negru are beneficii. Ambele îmbunătățesc nivelurile enzimelor hepatice și reduc efectele stresului oxidativ, precum și depozitele grase dăunătoare.

5. Legume verzi cu frunze
Legumele verzi ajută ficatul prin conținutul ridicat de clorofil. Neutralizează metalele, substanțele chimice și pesticidele care ajung în organism prin intermediul alimentelor și al mediului. Legumele ca arugula, spanacul și cicoarea sunt bune pentru bilă și detoxifiere. Sfecla este excelentă pentru purificarea sângelui, iar legumele precum germenii de Bruxelles, broccoli și conopida au o tonă de glucozinolat pentru a ajuta ficatul să producă enzime necesare eliminării toxinelor.

Continuarea pe clickpentrufemei.ro