Nu ezita să mănânci porumb fiert în această vară! Nu știi cât de mult îți influențează starea de bine

 

Ce poate fi mai delicios, vara, decât un porumb fiert?
Porumbul fiert este o sursă bogată de fibre, acid folic, magneziu, fosfor, mangan, vitamina C, vitamina B1 și vitamina B5.
Scade riscul atacurilor de inimă
Magneziul, unul dintre compușii porumbului fiert, scade drastic riscul de atac de inimă. Porumbul fiert este recomandat să se regăsească și în dieta femeilor însărcinate și asta datorită faptului că acest aliment conține și acid folic. Știm despre acesta din urmă că ajută la dezvoltarea și regenerarea celulelor, fiind în special important în primele săptămâni de dezvoltare a bebelușului din burtică.
Previne cancerul la plămâni
O altă substanță benefică din compoziția porumbului este beta-cryptoxanthin, un caroteneid eficient în prevenirea cancerului la plămâni. Așa că, dacă vei introduce acest aliment în dieta ta, vei ține această cruntă boală departe de tine.
Nu îngrașă
Faptul că porumbul ar îngrășa este doar un mit. Din contră! Nutriționiștii spun că boabele de porbum sunt indicate în curele de slăbire. Dacă țineți o dietă, puteți să consumați fără grijă porumb fiert la prima gustare a zilei sau, de ce nu, chiar la micul-dejun.
Te scapă de insomnii
Dacă suferi de insomnie, ești permanent obosit, ai grețuri destul de des sau nu mai știi cum să scapi de durerile de cap ce persistă de ceva timp, fă o cură cu porumb fiert pe durata a două săptămâni și toate acestea vor fi doar o amintire.
Reduce viteza de îmbolnăvire a tuturor organelor
Nu în ultimul rând, consumul de porumb pe o durată mai mare de 25 de zile poate determina o creştere cu până la 7-8% a lungimii totale a reţelei de vase de sânge capilare. Care este efectul? Mai puține toxine în organism. În plus, reduce viteza de îmbolnăvire a tuturor organelor.

Sursa  clicksanatate.ro