
Cum reuşeşte Grupul KRUK să performeze ajutându-şi clienţii până la stingerea datoriilor
Cea mai mare companie de colectare a creanţelor din Europa Centrală şi de Est, grupul polonez KRUK, a intrat pe piaţa din România în anul 2007. De atunci, a urmărit să ţină pasul cu tehnologia, oferindu-le clienţilor săi o platformă competitivă, bine pusă la punct, în care utilizatorii pot semna angajamente de plată, pot efectua plăti şi îşi pot accesa dosarul actualizat la zi.
Grupul KRUK face performanţă în Europa în recuperarea datoriilor
În 1998 a fost pusă „piatra de temelie” a companiei, iar un an mai târziu KRUK devine lider al pieţei de colectare a creanţelor externalizate.
În 2013, la aniversarea de 15 ani a KRUK, se înfiinţează compania Invest Capital Malta Ltd, iar în anii care urmează, grupul se extinde în: Polonia, Cehia, Slovacia, Italia, Spania şi Germania, unde manifesta aceeaşi politică proclient, ajutându-i pe oameni să-şi plătească datoriile şi oferindu-le în acest sens o multitudine de facilităţi.
În componenţa grupului intră, în ziua de azi, companii specializate în servicii moderne, complete şi integrate de colectare, ce se adaptează la cerinţele şi aşteptările tuturor partenerilor. Misiunea KRUK este aceea de a susţine normele sociale şi legale în privinţa achitării datoriilor, dovedind în acelaşi timp respect pentru toate persoanele cu care cooperează.
Comunicarea deschisă cu clienţii, principalul atu al KRUK
Din momentul în care o persoană este înştiinţată în scris, printr-o notificare, că datoriile sale către o bancă sau către un furnizor de servicii au fost preluate de către KRUK, începe o nouă etapă. Beneficiind de suportul angajaţilor KRUK, dar şi de instrumentele puse la dispoziţie de către acesta, clienţii KRUK sunt ajutaţi să-şi recapete încrederea în propriile forţe financiare, să privească încrezători spre viitor şi să-şi achite ratele după posibilităţile financiare pe care le au.
Comunicarea cu angajaţii KRUK se face prin diverse mijloace: live-chat pe eKRUK, prin e-mail sau prin telefon. Ori de câte ori clienţii au o nelămurire, întâmpină o dificultate sau pur şi simplu au nevoie de un sfat în privinţa plății datoriilor, pot apela la specialiştii care le răspund cu amabilitate şi căldură. Apropierea de oameni este poate cea mai importantă parte a politicii practicate de KRUK.
Cum sunt ajutaţi clienţii să-şi achite datoriile
Există mai multe modalităţi prin care clienţii sunt ajutaţi în stingerea datoriilor, după cum şi Economica scrie despre KRUK:
- semnarea unui angajament de plată – presupune ca respectivul client să-şi seteze singur o anumită valoare a ratei pe care să o poată achita la data stabilită;
- numeroase opţiuni pentru plata online a ratelor – în acest moment, clienţii KRUK au la dispoziţie 3 metode de a-şi achita online ratele: plată cu cardul din contul eKRUK, plată cu cardul fără cont şi plată prin link securizat;
- programe de recompensare – cine îşi plăteşte ratele la timp este recompensat în cadrul diverselor programe KRUK, cum ar fi programul „Dorinţe împlinite”;
- ajutor specializat – angajaţii KRUK sunt deschişi să-i ajute pe oameni să-şi achite datoriile, oferindu-le suport şi cele mai bune sfaturi.
În concluzie, politica proclient a grupului KRUK îi face pe oameni să capete încredere, să comunice şi să obţină ajutor pentru plata la timp a ratelor.